Google pulsuz , BP –in yenilənməsi 211 milyon dollara başa gəlib.
Ən məşhur loqotiplərin qiymətləri bir-birindən əsasən fərqlidir. Bəzi məşhur markalar logo yaratmaq üçün milyonlarla dollar sərf etdiyi halda, digərləri cəmi 6 dollara başa gəlib,lakin elələri də var ki, heç 1 qəpikdə sərf etməməyə çalışıb.
Bildirchin sizlərə dizaynerlərin əziyyətinə qiymət verməyi və eyni zamanda şirkətlərin “öz üzləri” üçün nə qədər böyük pullar ödədiyini və hansı şirkətlərin hazır nəticəyə bir filmin bileti dəyərində pul ödəyərək nail olduqlarına baxmağı təklif edir
Twitter – 6 dollar
Twitter öz loqosunu microstock iStockphoto vasitəsilə alıb ona 6 dollar ödəmişdir. Onun yaradıcısı Simon Oxley qeyd edib ki, heç fikirləşmirdim ki, Twitter şirkətinin hər hansi bir əməkdaşı quşu canlandırmaq üçün icazə alınmamış dizaynı istifadəyə verəcək.
BP – 211 milyon dollar
2001-ci ildə BP şirkəti “köhnə logo BP « Green Shield » logosunu dəyişdirib yeni «Helios» logosunu yaratmaq üçün kreativ agentliyi Landor Associates, reklam agentliyi Ogilvy & Mather və ictimai əlaqələr konsultantı Ogilvy PR işlə təmin etmışdir.
Bu logo, yaşıl-sarı günəbaxan, bir çox təzahürləri enerji təmsil edir və Beyond Petroleum (“Neftden daha artıq”) şüarını müşayiət edir . Bütün Rebrendinqinin dəyəri 211 milyon dolllar olmuşdur.
Nike – $ 35
Logo Nike – «Svush” (yüksək sürətlə Ingilis vızıltı hərəkət). 1971-ci ildə Phil Knight kampaniyasının həm təsisçisi tələbə Carolyn Davidsona bir qrafik dizayn Nike logosunu yaratmaq təlimatını almışdır. Davidson işini bitirdiyi zaman Knight logo üçün dedi: “ O gədərdə xoşuma gəlmədi… ancaq düşünürəm zamanla xoşuma gələcək” Carolyn hazırladığı işinə görə 35 dollar qazanmışdır.
1983-cü ildə bir təşəkkür kimi yaratdığı logoya görə Phil Knight Davidsona logo formasinda qızıl üzük hədiyyə etmişdir və 600.000 dollar həcmində şirkətin aksiyalarını ona vermişdir.
Olimpiya 2012 – 625.000 dollar
London 2012 Olimpiadaları üçün Wolf Olins tərəfindən hazırlanmış logo, təxminən 625.000 dollar dəyərində idi. Rəsmilərin sözlərinə görə, bu, “qeyri ənənəvi cəsarətli , inanılmaz ruhlandırıcı, gözlənilməz mübahisəli, müasirliyi və Londonu əks etdirir”
Google – 0 dollar
Google logosu şirkətə pulsuz başa gəlib. 1998-ci ildə Sergey Brin tərəfindan yaradılıb. Zaman keçdikcə Logo bir neçə dəfə dəyişilir, lakin onun əsas elementləri eyni qalır.
Pepsi – 1 milyon dollar
2008-ci ildə Pepsi şirkəti Arnell Group tərəfindən aparılmış rebrendinqə 1 milyon dollar ödəmişdir. Dünyanın bütün logotipləri və etiketlərinin dəyişilməsi 1,2 mlrd dollar dəyərində olmuşdur.
Coca-Cola – 0 dollar
Coca-cola adını şirkətinin mühasibi Frank Robinson icad edib. O, kaligrafi bacarıqlarına malik olduğundan Coca-cola sözünü də özü yazmışdır. Pulsuz!.
Landor Associate – 100 milyon dollar
2000-ci ildə Landor Associate loqotip yaratdılar, “dizayn” ın yeganə real obyekti “t” hərfinin üzərində olan mötərizə idi , mənası şirkətin irəliyə getmək üçün istəyini bildirirdi. Digər hərflər isə açıqlıq və dostluğu vurğulamalı idi. Şirkət Accenture logo üçün 100 milyon dollar ödəmişdir.
Microsoft – 0 dollar
2012-ci ildə yeni logosunu Microsoft öz gücünün hesabına yaratmışdır.
BBC – 1.800.000 dollar
1997-ci ildə BBC-nin internet və rəqəmsal televiziya istiqamətində irəliləməyə başladığı zaman, İngilis dizayner Martin Lamb Nair qərara gəldi ki, logotip məsəsləsini həll etməyin əsl məqamıdır, bütün
kanallara və media üçün ümumi bir logo yaratmışdır. Buna gədər BBC-nin hər kanalı və mediasının özünə məxsus loqosu var idi.
Köhnə logo əyri kublar və rəngli vurğularla düzəldilmişdir. Bu kompüter ekranında piksel probleminə səbəb olurdu və dörd rəng şəkilləri çap baha başa gəlirdi. Frank Lembi kubikləri düzləştirdi vurğuları ləğv etdi şirifti Gill Sans olaraq dəyişdi və loqonu bir rəng etdi. Bu 1 800 000 dollar dəyərində idi.
Melbourne şəhərinin Logosu – 625.000 dollar
2009-cu ildə Landor Associates tərəfindən işlənib hazırlanmışdır.
Yeni Zelandiya Banking Group – 15 milyon dollar
Yeni Zelandiya Banking Group üçün rebrendinq 2009-cu ildə istehsal edilmişdir.
NeXT – 100,000 dollar
1986-cı ildə rəssam Paul Rand, Steve Jobsun sifarişi ilə NeXT Amerika kompüter şirkəti üçün logo yaratmışdır, və hazırladığı işin müqabilində 100,000 dollar əldə etmişdir.
Beeline – 2,000,000 dollar, MTS – 4,000,000 dollar
Korporativ üslub Rusiya şirkətlərinin ən nəzərə çarpan dəyişiklikləri rebrendinq kampaniyası mobil operatorlar Beeline və MTS olmuşdur. Zolaqlı top “arıçılara” 2,000,000 dollara başa gəlib. Onun rəqibi məşhur “yumurta”ya isə bütünlüklə 4 milyona başa gəlib.