Hindistan.. Xüsusilə sənədli filmlər üçün zənginliklərlə dolu bir ölkə… Filmlərdə istər insanlarını, istərsə də yeməklərini hər birimiz heyranlıqla izləyirik, amma gedib görsək yenə eyni şeyləri düşünə bilərdikmi? Singapur’dakı bir Hind şirkəti başladığı kampaniya ilə bütün dünyaya Hindistanın Instagram’dakı fotoşəkillərinin gerçək üzünü göstərdi.
“Biz hər zaman Hindistanın iki tərəfi olduğunu bilərək çalışdıq.”
“Hətta biz çalışarkən bizi izləyənlər belə bu iki tərəfdən birinin üzvü idi.”
“Bir tərəf kiçik şeylərlə xoşbəxt olarkən ..
..digər tərəf dəyişikliklərə qətiyyən açıq deyildi.”
“Bu, bizim işlərimizi təsvir etmək üçün istifadə etdiyimiz bir ifadədir .. Daha yaxşı bir Hindistan üçün çabala!”
“Instagram sizə tez-tez Hindistanın bir üzünü göstərir, yaxşı üzünü ..”
“Sürətli və içdən davransanız yaxşı şeylər ola bilər. Bir dəyişikliyə başlaya bilərsiniz. “
“Bu pis görüntülər, yaxşı görüntülər yaratmaq üçündür bəlkə də ..”