Loqo bir firmanın imzasıdır, yaradıcı loqolar isə hər zaman diqqət çəkiciliyi ilə ağıllarda qalır. Loqonun rəngləri və forması, marka haqqındakı ilkin təəssüratları avtomatik olaraq canlandırır. Qısacası loqonuz nə qədər təsiredici olsa markanız üçün o qədər yaxşıdır.


1 – The Hartford Whalers (1979-1992) Loqodakı W və H hərflərinin ortasında nəhəng bir balina quyruğu vardır.



2 – Swan and Mallard – Loqoda ördəyə sarılmış bir ququşu görə bildinizmi?



3 – E və X hərflərinin tam ortasında ox işarəsi var.



4 – The Bronx Zoo – Zürafələrin ayaqlarına diqqətli baxsanız, şəhərin simvolu olan binaları görə bilərsiniz.



5 – Yoga Australia – Logodakı qadının əli və ayağının birləşdiyi boşluq Avstraliya qitəsini göstərir.



6 – NBC kanalının rənglərinin tam ortasında tovuz quşunun burnu görünür.



7 – Martini House – İki qədəhin birləşməsi bir evin damını yaradır.



8 – Pet Shop – logoya diqqətlə baxsanız həm bir quş, həm də bir it görəcəksiniz.



9 – Pittsburgh Zoo – Ağacın sol yanında bir meymun, sağ yanında isə bir aslan görünür.



10 – Filin ayaqları arasındakı boşluq Afrika qitəsi formasındadır.



11 – Toblerone – Dağın tam ortasındakı ayını görə bilməyən varmı?



12 – Spartalı Golf Klubu – Dairəvi xəttlər bir Spartalının dəbilqəsinin üst hissəsini, adamın qol və bel hissəsi isə Spartalının üz cizgilərini canlandırır.



13 – Yemək Yazarları Cəmiyyəti – Dolma qələm ucu şəklindəki logonun tam ortasında bir qaşıq var.